Drumliner och ändmorän

Det blev just sånnadär störningar på skärmen som när man ska få sms eller någon ringer. Men det hände ingenting. Jag är lika impopulär som vanligt. Min impopularitet kan ha något att göra med att jag aldrig har pengar på mobilen och aldrig svarar på msn, men ändå. Jag kan ju läsa dom iallafall (när jag inte har fullt i inkorgen och inte orkar radera)
Snart ska jag iväg och träna och det känns hur jävla otaggat som helst. Jag förstår inte riktigt folk som är taggade när dom ska iväg och svettas och må dåligt i en timme. Jag är väl helt enkelt ingen natural born fitness-tjej. Men tränar gör jag ju iallafall även om jag inte är pepp, efter några minuter på passet så är man iallafall i gång och efteråt så är man nöjd för att man gick dit. Men just nu, alldeles innan då jag bra mycket hellre skulle stanna hemma och chilla känns det verkligen som slöseri med tid, men Beach 2015 here I come.
Nu ska jag byta om och försöka bli lite pigg på något sätt. Injicera kaffe kanske?
Det måste jag prova innan jag dör.
Over and out bitches

(Och den som kan ge mig en bra förklaring på drumliner och ändmorän tills mitt geografi-prov på torsdag är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0