Dagens haj: Vithaj

Vad hände med att jag egentligen skulle vara ute och springa och svettas i elljusspåret just nu? Well, pappa skyller på ryggont så han vill inte åka dit och jag orkar inte springa längs fyrisån. Det är läskigt. Så det får nog bli imorgon istället, också rätt cool. Snart ska jag duscha och sen ska jag nog gå ner på stan med mina föräldrar, like in the old days. För övrigt så hände en rätt bra grej nyss, kollade kontot , 1000 spänn överförda från papi. Jag  säger "men tröjan kostar bara 800" papi säger "ja, då har du 200 spänn att ha lite kul för". Ibland känner jag mig rätt bortskämd, but what to do, what to do?.
 
Jag känner mig tjock. Det är inte kul. Jag vill inte duscha då måste man tacklas med allt. Undra om man kan duscha med kläder på, det kan nog funka. En vis man sa en gång "duscha med kläder, det är livet".
Eller?

Time to brush some teeth.
chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0