bah

jag mår illa och det vill komma upp men jag orkar inte.
det tär på krafterna. Imorgon är det en helt ny vecka.
Jag ska träna, dags att tänka på vikten någon gång.
Myskväll med astrid och emma ikväll, ja. Det var trevligt.
Jag hatar att ha något töntigt teenage-crush och mest av allt
vill jag bara bli smal igen. Jag önskar att jag kunde sluta tänka på det.
Jag önskar att jag någon gång kunde tänka på något annat än det.
Det gnager i huvudet hela jävla tiden och jag orkar inte.
fast samtidigt så är det bra. Det vet jag.
Nu vet jag inte vad jag pratar om längre.
Höstdepressionen har infunnit sig.
citat Fan fan fan citat (Thåström)
VA?
Åh. ångest. Allt är bara ångest. Jag orkar inte med någonting.
jag säger som en vis man sa en gång:
KUKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0