Ångest, ångest är min arvedel

Ja visst, nu är det ångest-party. Jag orkar inte. Så mycket som blir fel och så mycket som inte blir gjort alls. Jag äter och äter men orkar inte träna (fast imorgon då måste jag) och det går bara utför. Jag har megaprov på fredag och jag orkar knappt plugga. Det 'r så jävla mycket ångest men ändå så orkar jag inte ta tag i något alls. Det går bara inte. Hur många år har man gått i skolan nu? 11½ år ungefär. Och jag har alltid varit en såndär töntig exemplarisk elev som alltid har gjort allt man ska och fått bra resultat på de flesta proven. Är det okej om jag chillar lite nu? Ja, visst det vore säkert okej men jag kommer inte tycka det sen när jag står där och blir en jävla medelmåtta. Jag hatar vg:n. Jag hatar, jag hatar, jag hatar. Äsch, det här håller inte. Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0