17.56

och jag har varken borstat tänderna eller duschat än. Känner mig rätt fresh alltså.
Igår blev det palermo och orange med astrid. Det var kul. Astrid spårade på dansgolvet och jag drack öl och körde armbrytning. Träffade även på min rival thai som fick lust att skalla mig (igen), jag har en bula i pannan nu. Jag mår verkligen inte alls bra idag. Karatebakfylla + förkylning är inte det bästa som finns direkt. Hela den här dagen har varit konstig. Jag och astrid bakischillade aslänge och åt glass. Även kul att jag vaknade och var väldigt konstig och full imorse. Astrid ligger och ser på tv och jag tror aslänge att vi såg på scrubs, men det visade sig att det tydligen var gilmore girls. Då bestämde jag mig för att somna om.
Nu har jag fått ett glas cola av min bror, det var schysst. Och nu ska jag nog sova lite.
Kanske fest ikväll om jag rycker upp mig, men det lär inte hända.
Imorgon är det the big pluggdag.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0