Sinnessjukt

Igår, alltså. Slagsmål. Vad är det som händer med oss?
Vi går till Palermo, jag ser Johan, försöker prata, det fungerar troligen inte, efter mycket om och men slår jag till honom, går upp och röker med mirja, får en spottloska i ansiktet och ett slag i ansiktet lite senare, går efter. Slutar kvällen i mitt rum med min förra granne. Vi ser på konstiga tv-program och pratar.
Det var iallafall trevligt.

Det kommer aldrig fungera mellan Johan och mig. Och det är ingen förlust. Jag säger det inte bara för min egen räkning men han är den vidrigaste människan jag någonsin har träffat. Hur många personer har han inte behandlat som skit? Hur många människor har han inte förstört? Hur många gånger har man inte sett hans fula nonchalanta flin? Jag är så sjukt trött på honom. Om jag fick chansen nu så skulle jag gärna slå honom igen. Jag skulle gärna slå honom gång på gång tills han blir tyst. Ja, ungefär så.
Jag är så jävla pissed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0