sdkljsflkjfslkfjkfjlkjeqpe98e

Jag tror aldrig att jag har varit såhär jävla arg i hela mitt liv. Idioten aka Johan fucking Östman ringde igår hem till mina föräldrar och pratade skit om mig. Han sa att jag förföljde honom och försökte göra livet surt för honom. VILKEN SJÄLVUPPTAGEN JÄVLA NARCISSIST. Alltså lilla gubben, du behöver vård. Jag orkar inte. Han framställer det som att jag inte skulle ha kommit över honom. Men please, du är mer tjej än kille och du luktar illa. Varför skulle jag inte ha kommit över dig? Snälla. Det är sinnessjukt. Jag är så jävla arg på att du får folk att tro att du är normal. Ja, tillochmed mirja tror det. Men sen kommer även hon inse att han är en sjuk jävel och då kommer jag triumfierande kunna säga "Hate to say I told you so". Jag vet att jag förmodligen låter jävligt rabiat just nu men såhär arg har jag nog inte varit sen någon n00b körde en jävla teamflash i CS (skämt åsido).

Om någon läser det här. Snälla säg att jag har rätt.
Snälla var på min sida. Jag orkar inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

I agree

2007-11-18 @ 12:30:48
Postat av: saidis

du har rätt :)

2007-11-18 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0