Mittwoch

Jag höll just på att sparka omkull min dator, tänk vad jobbigt det hade blivit. Jag räddade den från fallet i sista sekund och kände mig sådär som man gör när man räddar sig från att ramla på sista trappsteget.

Idag satt jag på Lion själv i en timme. Jag kände mig lite som en filosofisk pretto-tönt. Ni vet en såndär som vill visa sin starka självkänsla genom att vara så jävla individuell. Det var iallafall så att jag och astrid fikade, sen skulle hon gå och shoppa med sin syster, så då fick jag sitta och vänta tills carro och emma skulle komma som då inte dök upp förrän en timme senare. Det var läskigt. Jag läste UNT, till slut blev det så outhärdligt tråkigt att jag tillochmed läster "Motor-delen". Till slut dök dom upp iallafall och vi planerade projektarbetet. Nu äntligen har vi utformat en idé och det kommer bli bra. Tror jag iallafall. Något som inte gick så bra var tyskaprovet. Eller att säga att det inte gick bra är kanske en överdrift men det blir nog inte Mvg iallafall. Men skitsamma, man kan inte alltid vara bäst.

Ikväll är det dubbelavsnitt av Grey's. Pepp, pepp. Egentligen vill jag gå ut och dricka öl, men 240 kronor på kortet ger ingen storslagen utekväll.
Nu ska jag redigera bilder.
tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0