Logopedi

Jag har kommit fram till att människor är falska. Detta inkluderar även mig själv. Men människor är sannerligen falska och dumma. Jag gillar inte så många personer runtomkring mig. Men det finns ett antal som är bra. Det är inte så att jag aktivt går runt och hatar folk i onödan, men vissa människor orkar jag inte låtsas tycka om. Jag vet inte alls varför jag skrev det här, men det kan ju vara värt att veta.

Idag var det Saco-mässan, och det var ju party. Jag ska läsa logopedprogrammet i fyra år, så ni vet. Jag tvingade även i mig äcklig hamburgare och nu mår jag illa. Dessutom orkar jag inte träna idag heller så jag får väl fasta eller något. Fast orka.

PS. Jag är sämst i världen. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0