I'm gonna terminate you

Det klias i mitt ansikte. Varför ska jag trotsa och äta apelsiner fast jag är allergisk? Av någon anledning så tror jag att min förkylning ska försvinna direkt för att jag äter frukt en dag på året. Måste inse att det inte fungerar. Men problemet är att jag vill träna imorgon men det går inte om jag ska vara såhär äcklig och förkyld. Så jag hoppas att min kropp bestämmer sig för att bli frisk över natten.
   Idag har det varit en totalt händelselös dag, nästan. Jag har känt mig bakis och äcklig fastän jag inte alls är bakis, bara trött och självömkande. Nej, nu ska jag läsa Harry Potter. Dagens höjdpunkt.

Peace out mothafukkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0