Hets

Ja, det har inte hänt så mycket, som vanligt alltså. Jag började dagen med att gå till Lions, sen gick jag till skolan och åt ris (storslagen lunch), hade tyska, gick på stan och köpte present med gabsan och astrid, gick hem till mig med astrid och pluggade lite Deutsch, sen gick vi till friskis och svettades lite. Friskis och svettis alltså. Till friskis och svettades. Ibland är jag allt bra fyndig, don't ya think?

Och okej, besvikelserna duggar tätt. Igår kom jag hem utsvulten efter en dag i skolan, jag hade sett fram emot fiskbullar hur länge som helst. Ja, det är ingen i min familj som äter det (kanske inte så många andra heller) så jag får det aldrig, men denna dag skulle jag alltså få fishbuns. Men nej, när jag kom fem så stod korv på menyn. Hur kan man välja korv för det där härliga fiskrenset som komprimeras och formas till små söta bullar? Jaja, pappa lovade mig att jag skulle få det idag istället. Men icke. Jag kom hem från världens jobbigaste träningspass och räknade med att få the fishbuns serverade på silverfat, men icke, jag fick en färdigrätt från Felix (Kan ha varit Findus). Hur tror ni att det känns?  Ja, just det.

Jag har inget mer att förtälja, förutom att de som känner sig manade gärna får spela Betapet med mig! Jag har ett beroende men jag menar, det är ju astråkigt att tävla med en nobody från Ludvika eller något liknande. Come on join the dark side Betapet.se)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0