Femme fatale

Ja, jag hatar min blogg lika mycket som ni (?) gör. Jag har svårt att hitta balansen i vad som ska skrivas och inte. Ibland är jag faktiskt i behov att skriva av mig all ångest och då hamnar det här, medan jag skriver om hajar andra dagar. Men äsch, det kan ju vara tufft eller nåt.

Igår blev det förfest hos gabi och sen Orange. Det var kul men jag brände allt för mycket pengar (som vanligt). Sen fick jag gå hem i snöstorm också, jättemysigt. Nu är jag förkyld och sjuk.
Idag är allt bara ångest. Jag måste gå till gabi och hämta mitt PM, jag måste skriva lite på svenskan så att den blir perfekt och så måste jag duscha och sånt. Av någon anledning så vill jag verkligen aldrig duscha när jag är bakis, även om jag alltid gör det, så tar det verkligen emot. Det är så äckligt att behöva se sig själv i spegeln, då är det ju faktiskt jävligt mycket skönare att bara sitta på samma plats hela dagen och inte behöva bry sig om hur man ser ut.

Nu ska jag lyssna på Snoop Dogg och försöka motivera mig själv till att göra något vettigt.

gjkgk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0