fäk

Nu har allt övergått i ångest och tårar. Jag vill inte gå utanför dörren mer, jag vill inte gå till skolan, jag vill ännu mindre vistas ute på krogen. Jag måste bort från Uppsala, det funkar inte längre. Vad ska jag göra för att bara slippa allt det här? Nu har vi bråkat längre än vad vi var tillsammans. Man frågar sig gång på gång "Är det värt det?" Nej, det är verkligen inte värt det. Allting förvärras hela tiden. Jag har fått nog.
Jag vill inte längre.
Det är sjukt alltihopa. Varför slog jag honom? Varför slog han mig? Vad fan håller vi på med?
Jag vet inte vad jag håller på med längre, ännu mindre vad han håller på med.
Det är galet och jag vill bara försvinna.
skitliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0