damn

Jag känner mig duktig som håller på att renskriva mitt tal till nationella provet på måndag. Dock är det nog det sämsta jag har skrivit på länge, det är så töntigt och klyschigt att jag kommer skämmas för att ens säga det. Som slutet "Och varje dag händer det, någonstans på jorden, att en människas fantasi blir en annan människas verklighet" haha, liksom what? jag orkar inte med mig själv.
För övrigt är jag överviktig och har mensvärk.
orkaräntä

14.18 - uppdatering.
Jorå, jag har fått ihop det till 3 minuter och 22 sekunder. Det ska vara minst fyra.
Men mamma sa att jag pratade för snabbt, så om jag pratar långsammare så blir det nog fyra.
bra jobbat, PG. Jag har även mailat mitt PM till carro så att hon kan skriva ut det eftersom min pappa
vägrar att köpa en ny skrivare sen den förra gick sönder. Jaja, köp en matta för 20 000 men inte en skrivare för några tusenlappar. Bra prioriterat där. Snart ska jag cykla iväg till friskis och svettas lite. Ganska starkt av mig tycker jag. Jag tänker träna fast jag är trött, frusen och äcklig och mest vill lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv. Ikväll blir det Orange och lite såntdär och jag kommer få förfesta på folköl, men det är lugnt ändå. Jag klagar inte, nej det är fredag, då får man faktiskt inte klaga även fast min bror spelar dimmu borgir på hög volym så klagar jag inte. Jag är nog rätt harmonisk av mig. Soft.
Nu ska jag borsta bissingarna, som carro säger.
auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0