Blitzkrieg

Idag avklarades sista nationella provet i Svenska B vilket känns bra. Fast hela dagen har varit helt konstig. Det går inte att sätta ord på det men jag har gått runt med någon mongokänsla hela dagen, vet inte vad det beror på. Kanske beror det på att min hjärna är full med snor, vem vet? Efter provet blev det Lion och jag kom aldrig därifrån, försökte verkligen dra mig hem för att plugga men det gick dåligt. Till slut gick jag hem och tog tag i det. Tyskaprüfung imorgon alltså, inte okej. Jag har inte pluggat alls lika mycket som jag brukar till tyskaproven, men det går nog bra. Men jag behöver det där Mvg:t, men blah, jag orkar inte skriva vykort  till en vän. Allt blir så konstigt. Vem känner sig inte som en psykopat när man sitter och prentar ihop "Hallo Astrid. Ich bin in eine kleine Stadt in Deutschland und Ich habe eine wunderschöne Zeit gehabt"? Blir så jävla mycket Ernst Kirschsteiger över det hela, fast vilken lärare tackar nej till det? Jag tror att Kristina kommer gilla't. Idag har jag ett nytt favoritord, jag har kommit över Kaninchen lite, dagens favorit är: Gleichfalls. Nice, visst? Det betyder 'detsamma'. Dock är det inget "detskajagdöpaminabarntill-material" men det är ändå nice, kanske skulle jag döpa mitt band till det om jag hade ett, eller min framtida bok. Ja, alltså man måste faktiskt skriva en bok innan man dör. Jag ska nog skriva en fantasybok. Dom kan liksom aldrig slå fel. Det är ju bara att köra på.

Nu har jag lyssnat på samma låt på repeat hundra gånger och den är inte ens särskilt bra, så nu får det vara slut på det här. Jag ska träna på min vykortsskrivning, Ernst for schizzle.

bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0