All tomorrow's parties

Imorgon klockan 10.30 är det nationellt prov for sure. Jag har precis skrivit klart hela talet. Eller jag tror att det är klart iallafall, det bör renskrivas och tränas in. Men det är ett senare projekt. Först måste jag göra allting som man ska göra på söndagarna. Typ dricka jättemycket kaffe. Och jag har kommit in i en Velvet underground-period och dom är så jävla bra. Jag tröttnar aldrig, jag älskar'om.
Speciellt femme fatale, all tomorrow's parties, sunday morning, i'm waiting for the man och there she goes again.
Bara så ni vet alltså.
Jag har sträckt ryggen och det gör riktigt jävla ont. På tisdag ska jag träna och jag undrar hur det ska gå. Jag är stressad och på dåligt humör. Jag gillar det inte. Jag orkar inte skriva.


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0