Verlier nicht den Kopf

Det var dock precis vad jag gjorde igår. Hej och hå, vilken kväll.
Jag drack fem 5,2or, två 7,2or och en folköl. Inte konstigt att jag var ninjafull.
Men kul hade jag synd bara att fia inte var med och synd att ingen var lika pepp
som jag. Zacces och mina toalettäventyr var iochförsig rätt nice.
Idag mår jag dåligt. Sov ytterst få timmar inatt och nu har vi tonvis med gäster och
jag vill bara sova. nästan. jag är röksugen men har inte ens några cigg.
blä

åh. ångest. jag hatar egentligen grejen med att bli full för dagen efter, då man
vaknar upp och undrar vafan man har gjort, är så himla hemsk. jag mår dåligt när
jag tänker på hur jag var igår.


Nu ska jag begå självmord
(jag sa begå, yes score safe)



Jag vill bara vara med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0