Paltkoma och huvudvärk

Igår hade vi party hemma fast jag var bakis och drack bara två öl och lite champagne.
Åt gjorde jag destomer, usch. Och sedan somnade jag vid ett-tiden. Underligt nog vaknade jag
mitt i natten och kunde inte sova. Knäppt.
Idag vaknade jag sent och har inte gjort mer än ätit och suttit här. Imorgon börjar dieten igen.

För övrigt är jag rätt otaggad på livet pga av det dåliga vädret och min pengasituation.  Jag orkar
inte vara pank, det suger så jävla hårt.  fy

nu var det någon som ropade 'fetto' efter mig. min bror så klart.
jag är trött på att vara tjock.
men ändå så finns hungern kvar. Den är precis som röksuget.
Det bara sitter där och ger sig inte. aldrig
jag behöver röka men jag har inga cigaretter och ingen lust att gå ut
och köpa. Men jag antar att jag måste.

jag hatar den här dagen. jag vill sova.





skitsöndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0