Deutsch amerikanische Freundschaft

Idag är jag inne på dag två av min nudeldiet. Jag måste påstå att jag börjar tröttna lite på
nudlar. Fast det funkar fortfarande. Dieten går ut på att ersätta frukosten/lunchen och middagen med
en portion nudlar. Det är jävligt bra. Men idag kommer jag bara hinna äta ett mål. Som jag precis åt därför
får jag äta en banan nu också, annars kommer jag hungra ihjäl ikväll tror jag.
Vi får se hur länge jag står ut.

Idag ska vi festa och jag är pepp. Om tre timmar ska jag vara vid zacces polackjobb sen ska vi
åka och handla på gränby va. Jag har verkligen inget värt att skriva förutom att jag hatar fåglar mer än
tidigare och att den svenska sommaren är värdelös. Nästa år åker jag till wacken och puckelpop.
sådetså

hajl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0