dazed and confused

Det känns jobbigt när man inte längre verkar vara välkommen.
När man bara känner sig helt jävla utfryst.
Vad fan har jag gjort? Jag har inte gjort något annat än att vara.
Har jag gjort er något? Har jag gjort dom något?
Svar: Nej x 1000.
Jag vill bara sova nu. Det är inte kul längre.
Sen när väljer man honom framför mig?
Det är alltid såhär. När det väl kommer till konflikter så visar det
sig vilka ens riktiga kompisar är.
Och tydligen var inte du inräknad där...
Jag känner mig så jävla sviken, ensam och liten.
Jag har verkligen försökt att vara er till lags ändå.
Men ändå så får jag ta skiten?

jag vill bara gråta
jag vill bara att allt ska vara som förut

skitliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0