Bakfylla och ångest

Idag är inte okej. Mitt huvud är som ett kärnvapenkrig. usch.
Igår var däremot okej. Först var jag i ekonomikum med zacce och hela
crapet sen gick jag till gabi och drack lite öl, sen tillbaka till ekonomikum
och sen tillbaka till gabi. Där drack jag öl och lite vin sen gick vi till Snerikes.
det var inte så jättejätteparty. Jag köpte en öl, det var väl ungefär höjdpunkten där.
Jag gick istället därifrån med folk och åkte hem till björn och drack mer öl.
Det var najs. Sen kom hannes också. Han drack massa skåne akvavit.
Redig grabb det där.
Jag har minnesluckor och det är inte okej.
Tur att zacces bilddagbok finns, den talar om för mig det jag inte minns.
Det jag inte minns är väl ungefär att jag spydde och att jag hoppade upp på
broräcket vid fyrisån och sa att jag skulle hoppa.
haha, emokid gone wild va.
Nu ska jag kirra pics och skaffa mig ett liv.
Auf wiedersehen und tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0