zwölf

12 december. Ja alla förstår väl vad det innebär. Det innebär så mycket som att det är Lucia imorgon och därmed "elva nätter före jul" (Har man gått för långt när man citerar ur "Lusse Lelle"?). Lucia är iallafall mysigt. Jag börjar halv ett imorgon men jag tänker gå till skolan till halv tio bara för att se på luciatåget. Så nördig är jag, men det står jag för. En 13 december utan luciatåg är som ett Palermo utan dräggiga 65-åringar, värdelöst, det vill säga.

Idag har jag haft håltimme i fyra timmar. Väldigt givande. Största delen ägnades åt att köra "nästa kille som kommer ner för trappsteget-leken". För den som vill veta mer om den leken skickas vänligen ett mail eller en kommentar, så ska jag försöka besvara det så lindrigt som möjligt.
Efter skolan följde jag med carro till hennes syster för att hämta hennes cykel för att sedan lämna in den på lagning. Det blev dagens träningspass eftersom jag inte får träna på riktigt än. Fast imorgon tror jag att jag ska trotsa läkarnas ordinationer och gå till friskis. Jag börjar faktiskt få bukfetma på riktigt.

Ja, så var det med det. Nu ska jag plugga psykologi.
Det suger rätt hårt.

Peace out bitches and hoes

Kommentarer
Postat av: LP

amanda, du gick för långt för LÄÄÄNGESEDAN!

PS: jag vill gärna veta mer om leken....

2007-12-12 @ 22:23:32
Postat av: pands

Jag ska berätta för dig imorgon.
OM DU BEHAGAR KOMMA TILL SKOLAN

2007-12-13 @ 16:40:06
Postat av: johanna

Vad än ditt huvud säger så är du inte tjock. du är inte tjock! hör du det dumma tjej! :)

2007-12-13 @ 23:24:47
Postat av: emma (jag vet att du antagligen är förvånad över att se mig här)

haha nästa kille som kommer ner för trappsteget-leken är ju bäst! love it. precis som jag älskar mitt skiv-hook

2007-12-14 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0