Världens tråkigaste

Jag skulle se "Hajar som hajar". Men jag gav upp. Den var verkligen under förväntningar. Nu tänker jag sitta av tiden här tills Kvarteret Skatan börjar. Eftersom det är lördagkväll är det ingen som är inne på msn och behagar underhålla mig så jag får helt enkelt göra det själv, tragiskt nog.
(Jag lär förlora de få läsare jag har efter det här totalt värdelösa inlägget. Här följer en töntig lista. Jag är töntig. Håll till godo. Imorgon ska jag avslöja mina nyårslöften och årets tabbar och höjdpunkter. Det blir spännande. Det lovar jag.)

FAVORIT..
Färg: Svart
Plats: Palermo (eh)
Drog: Cigaretter och kaffe
Fordon:  Fordon är för dem på boland
Djur: HAJAR
Affär: Räknas Palermo som en affär?
Serie: Många
Café: Lion
Skor: Converse är skönast fast det finns snyggare

 BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Nej, jag blundar varje gång?
Gnälla: Japp
 Skrika: Inte så ofta
 Sova: Ja, fast alltid för lite.
Drömma mardrömmar: Ibland
 Drömma sexdrömmar: you wish
 Försöka vara annorlunda: Ja, hela tiden.
 Klä dig i svart: Sir yes Sir
Hata folk: Ja.
Lita på folk: Ibland

 NÄR..
Åt du senast:  För några timmar sen
Läste du en bok senast: Inatt
Var du på konsert senast: hmhm..Arvika?
Köpte du något senast: Idag
Kysste du någon senast: Några veckor sedan
Svor du senast: Idag antar jag
Sjöng du senast: Vet icke
 Klagade du senast: Idag

VEM..
Saknar du: Äsch, saknad är mesigt.
Rörde dig sist: Vet inte
Kysste dig sist: Access denied
Gjorde dig riktigt glad senast: Zacce
Fick du sms från senast: Arash

HAR DU..
För många vänner: Nej, det skulle jag inte påstå.
Tvångstankar: Inte längre
Någon annan psykisk sjukdom: Deru
Färgat håret: Yesbox
Brutit några ben: Inte mina egna
Några piercings: Bara öronen
Egen dator: Yes
Gjort bort dig rejält: Alltför många gånger
Bra självförtroende: Nej, men jag skulle vilja ha
Kysst någon: Visst
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Blivit kär i någon på nätet: God no
Dumpat någon: Kanske för länge sedan då man var liten..
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: nja..
Varit otrogen: Nej

HUR..
Går du: Som ett mongo
Svarar du i telefonen: "Hej det är amanda" typ
Mycket pengar har du: Runt 1000
Tjänar du pengar: Nej
Bäddar du sängen: Ibland
 Ofta diskar du: Aldrig
Ofta städar du: Varannan/ var tredje vecka kanske
Går det på jobbet:  ICH BIN ARBEITSLOS
Många stör du dig på: ett hundratal skulle jag tro
Ofta träffar du din familj: Alltför ofta
Mycket äter du: För mycket

 ÄR DU..
Förstående: Lite
 Öppensinnad: Ganska
Osäker: Ofta
 Intressant: Det hoppas jag
Smart: Jag skulle inte säga att jag är osmart
 Rolig: Ibland. Men nästan alltid på min egen bekostnad.
Pratglad: Oftast
Blyg: Ja.. ganska
Arg: Nejdå
 Ledsen: Nej
Glad: Nej
Filosofisk: När jag har druckit för mycket kaffe, kan jag lätt bli det.
Svår: Mamma säger att jag är det.
 Positiv: Nej. Det är töntigt.
Lätt att förföra: Ibland
Bra på att ge komplimanger: Inte särskilt
Bra på att få komplimanger: Värdelös

 VÄLJ
Katt eller hund: Katt
 Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
 Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Mix
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Det beror på.
Leva eller dö: Leva livet va
Tjejer eller killar: BÅDA FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA ÖPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0