This is for the gz, this is for the hustlas

Det jag stör mig på mest när det  gäller privata bloggar med blogg.se-domän är designen. Det finns ingen snygg, casual design. Jag är ju svartrockare som alla vet. Vad vore då inte mer passade än en svart blogg? Men såklart finns det ingen svart design. Det finns ingen annan snygg heller. Här sitter jag med bakgrunden som heter något i stil med "city" och leker storstadsbo. Vad vill egentligen den här bakgrunden förmedla? Att man gillar sin stad? Eller andra städer? Eller att man helt enkelt vill visa upp att man bor i innerstan och inte på landet? Jag hänger inte alls med. Jag vet att man kan göra sin egen design, men jag orkar inte ta tag i Font-koder och diverse igen. Jag kommer ihåg vilket jäkla jobb man hade med sin lunarstorm-presentation förr i tiden. Det skulle vara färger, boxar och figurer och fan och hans moster. Som om det inte räckte? Nej sen skulle man ha PRO och guldsiffror som alla diggade. Så nej, jag lägger ner det här. Är det någon frivillig som vill hjälpa mig med att framställa en svartrockar-blogg så får denna tillkännage sig själv.

Det var det. Jag borde göra min tyskaläxa för en gångs skull, för tydligen kommer det bli skriftligt förhör och då är det bäst att man har alla hästar i stallet, alla tomtar på loftet, som jag brukar säga. Men först kan ni få en sammanfattning av min dag. Eller kanske inte, där blev ni allt teasade.
So long suckers
(= Hejsvejs töntar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0