TEST

Linnea the P tipsade mig om att man skulle skriva om sin familj för att bloggen ska upplevas som rolig.
Just nu springer min pappa runt i raggsockor och sjunger en egenpåhittad låt som går något i stil med "På måndag är det julafton, då får man julklaaaappar". Min mamma däremot hon står i badrummet och försöker överrösta pappa genom att dra "skämt". Det senaste, som kom för cirka en minut sen löd: "Vet ni vad finsk glögg är? Koskenkorva med russin i" Sen skrockar hon sådär hånfullt som bara mammor kan.
Nu ropar pappa på mig. Jag antar att han vill visa att han klarade dagens korsord i UNT, men inte jag.
Så är det alltid.

Min familj är inte lika rolig.

Ära vare gud i höjden
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: P

din mamma är skööön. jag får inte ens använda ordet "supa" för mina mammma!!!!

2007-12-20 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0