21.39

Jag önskar att min blogg var lika rolig som Linnea Petterssons. Men det är den inte. Kanske är det min avsaknad av söndagstripper med familjen som får mig att framstå som väldigt mycket tråkigare. Eller så är jag helt enkelt rätt tråkig. Idag har jag fikat, pluggat och spelat Betapet två gånger. Betapet var nog det roligaste idag. Men att fika var inte heller helt fel.

Snart ska jag ta bort min blogg. För man kommer alltid till en punkt då man tittar tillbaka på sina inlägg och inser att man är en pretentiös tönt. Då skäms man, då önskar man djupt att man aldrig skaffade sig det här lilla husdjuret. En blogg är faktiskt som ett husdjur. Och inte vilket husdjur som helst, utan som en liten chihuahua. Man behöver inte mata den riktigt varje dag, men när man väl gör det måste man faktiskt göra det bra. Och det är inte så viktigt med vad man egentligen matar den med, det enda som egentligen spelar någon roll är att andra avundas en och tycker att hunden är världens sötaste.

Så är det. Så tänk dig för innan du skaffar ditt husdjur.
Det är inte så roligt som man kan tro.

Nu ska jag åka till Hogwarts och träffa Harry.

Tschüss

Kommentarer
Postat av: P

jag är också en pretentiös tönt.. jag skäms över mig själv...

2007-12-17 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0