01.55

Just nu borde jag verkligen sova. Imorgon är det söndag och då ska pluggas. Ja, pluggas så det står härliga till (?). Om jag skriver Mvg på provet, får jag mvg i betyget. Skriver jag inte Mvg på provet så slutar jag på ett Vg. Enkel hederlig vardagslogik. Denna logik är tråkig.
Jag orkar inte med att det är söndag och sedan måndag igen. Prov, stor tyskaläxa och två inlämningsuppgifter. Lite panikartat. Hur ska jag hinna med allt egentligen? angst angst.
Fast det löser sig nog. Det gör det alltid.
Som sagt så borde jag göra mig i ordning och kasta mig i sängen och försöka få lite sömn. Egentligen har jag inget bättre för mig än att se på klipp från Green street hooligans, så det bästa vore ändå att gå och lägga sig och läsa Harry Potter. Harry, Harry, Harry my man.
Ja, så får det nog bli.

Guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0