- Look mommy, there's an airplane up in the sky

- Jag skriver H:n på mina grisar
- Och varför skriver du H:n på dom?
- För att dom heter Hå-hå-hå.. Holger
- Jasså

- Varför skriver du S på den där fula getabocken?
- För att den heter Su-su-su SIGURD!

Sunes Jul är nog det bästa som finns. Nästan iallafall.
Imorgon är det fredag och jag är helt opepp på livet. Då undrar ni kanske vad det beror på. Men jag tänker inte glädja er med något svar på den frågan, för jag har inget. Jag vill bara lägga mig i sängen och läsa Harry Potter och dricka kaffe utan mjölk och få magsår. Det är min grej. That's my thaaaang. Jovisstdu.
Imorgon åker mina Padres till Copenhagen och lämnar mig alldeles ensam hemma. Vem vet vad jag kan ställa till med? Det vet iallafall jag. Harry Potter. Mm, ja. Visst. Jag tänker inte göra något annat på hela helgen. Kanske blir det mer Youtube och Sunes Jul, men sen får det faktiskt vá. Sådetså.

Nu ska jag dra något gammalt över mig (som my old man use to say)
TSCHÜSS, BIS SPÄTER





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0