tre, three, tres, drei

Tre dagar kvar till fredag. Och imorgon börjar jag klockan två. Egentligen ska man inte klaga. Men jag klagar ändå. Skolan är sjukt tråkig och idag har varit en tråkig dag.
För det första började det ösregna när jag gick till skolan (och så klart hade jag inget paraply). Följande problem blev att jag inte hittade min tändare och blev ännu argare (Ska tilläggas att jag hittade den till slut). Sedan var jag bara arg resten av vägen för att det var sjukt kallt och blött och äckligt. Därefter följde 80 minuters tyskalektion som bara var pain eftersom vår grupp består av stolpskott. Sen hade vi psykologi och samtal med vår nya klassföreståndare och som ett fint avslut på den härliga dagen blev det Svenska. Och svenska är helt mongoloid. Vi får bara läxor, läxor, läxor. Jag ska läsa ut någon jäkla sepebok inom tre veckor som jag sedan ska skriva en analys av samtidigt som jag måste lära mig massa om realismen och naturalismen och ett ton ovärda författare.
Men annars så, man ska ju inte klaga.
Idag fyller carrobarro år vilket betyder utgång för det flestas del, imorgon. Men kosan styr till BJ och jag har ingen lust att betala 100 spänn inträde där, fattig som jag är, så jag får sitta hemma och fortsätta längta till fredag.
jajajaja. Det var det.

För övrigt är världen uppochner och allt är lite konstigt.
Men jag hoppas att allt kommer bli bra nu och att det inte är några spänningar någonstans.
Dock har jag ju ett ex som hatar mig som jag måste umgås med titt som tätt.
men äsch, det är en världslig sak.
Han är okool, jag är kool och hatar ingen.
DIPLOMATISKA AMANDA, YOU GO!
eh

härrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0