Torsdag, Thursday, Donnerstag, Jueves.

bitches and hoes.
Fan vad jag är trött. Jag har läst hela natten. Den där boken går verkligen inte att slita sig ifrån.
Nu mår jag dåligt och vill bara sova mer men det passar sig inte eftersom jag just duschat och är i språng
till min käre mormor (och morfar). För övrigt så är det torsdag ikväll och jag vill ha öl. Men jag vet inte. Jag kanske
borde vänta till imorgon då jag för tillökning i plånboken i form av 200/300 spänn. Det är alltid något. (häy, alltså jag ska städa)
Annars finns det inget jag vill säga förutom att jag hatar torsdagar och mensvärk.
och snart ska jag sätta mig på en buss till sävja. Jag hoppas verkligen att jag inte träffar någon tråkig gammal
klasskompis från högstadietiden som jag måste sitta och prata med.
(social tjej)

time to put some make up on suckers

puzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0