Pop the glock

Idag har varit en lugn dag. Eller kanske snarare en bakisdag. Och det är helt okej.
Jag är nykter ikväll och det känns fint. Imorgon när jag vaknar kommer jag inte ha huvudvärk
och känna törst och hunger och det är freakin' befriande.
Men sedan blir det att dricka öl. Mitt sista sommarlov. Sista sommarlovet i mitt liv har gått till ända och det
är helt sjukt. Håller jag på att  bli gammal? Förutom fåglar och nattfjärilar så är åldern min största skräck.
Jag vill inte bli äldre än tjugofem. sådetså.

Min mage gör ont och jag har ägnat största delen av dagen till att läsa Stieg Larsson. Nu börjar det bli spännande, så så snart jag har författat det här meningslösa inlägget ska jag återgå till att plöja sida efter sida.

Och jag har så himla många funderingar. Och jag har så mycket energi i mig på något sätt. För första gången på ett år så mår jag bra när jag är ensam. Det är helt oslagbart. Jag föredrar tillochmed att sitta i sängen med en bok en hel dag eller att bara se på dåliga amerikanska talkshows i timmar, helt själv. Förut var det en utopi. Då kunde jag inte vara ensam en halv dag utan bli deprimerad. Så jag antar att jag har förändrats. Och det är kanske fint.
Jag funderar över när jag ska börja ta tag i saker som jag ständigt skjuter upp. Sluta hetsäta? Sluta supa så mycket? Sluta röka? Börja träna? Färga håret?
Det är småsaker. Men ack så viktiga. Högst på prioriteringslistan står iallafall träningen och håret. och hetsätningen. Men jag antar att så fort jag börjar skolan och mamma får lön så ska vi inkassera träningskort. Det är så sjukt vilka underverk det gör att träna. Jag minns att johan alltid sa "Gå och träna, du vet att det dämpar din ångest" Och det är så jäkla snart. så off we go, snart ska jag kunna göra obegränsat antal (nästan) med situps igen.
FAN vilket ointressant skitprat. Jag är bara så uttråkad. Jag har inte träffat folk på en hel dag. Nästan iallafall.
Nu ska jag återgå till böckernas värld igen.

See you in the mosh (stay metal)
haha.
pussy





Igår var jag pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0