PEPPEN

Idag var en bra dag.
fikade med gott folk, köpte present åt fia och träffade sedan carro för en walk
till valsätra ungefär, sen tillbaka. Imorgon är det klubb modem och jag är sjukt pepp.
Det blir bra det. Ångesten gäller bara klädval, eftersom min ekonomi har varit usel hela sommaren
har jag inte spenderat ett öre på kläder (ungefär), så jag har i princip inget värt att ha på mig.
blä. Men det löser sig.

I övrigt är allt ganska bra. Snart är det slut på sommaren, men det gör inte så mycket. Jag är ju ändå snart
pank. Jag längtar nog litegrann till skolan ändå. Jag vill ha mina rutiner och vanor igen. Gå upp, duscha, dricka kaffe, skola, hem, middag, plugg/tv/träna/sova. Det är så bra på något sätt, fast tråkigt. Men träningen är nog det jag mest behöver ta tag i. Det dämpar ångesten sjukt mycket och jag behöver det. Men av någon anledning kan jag bara inte ta tag i träningen under sommaren, det är knäppt. Men det löser sig.
Och det känns bra att allt bara flyter på. Dock saknar jag fia. Känns som att vi inte har umgåtts på evigheter. hm.. Tisdag? jaja, men ändå. Imorgon ska jag tvinga mongot att träffa mig så att hon kan få sin present.
Nu spårade det här. I'm out

puZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0