KUK

Jag skulle kunna gråta så hemskt mycket just nu. Jag sprängs snart. Allt är bara så jävla fel.
Men jag håller tillbaka. Jag vill inte gråta. VAD hände?
Jag gick upp, åkte till mormor, hade det trevligt, kom hem, var glad, peppade, lyssnade på kul musik,
åt pannkakor, chillade, pepppepppade, och nu vill jag bara dö. Hjälp
det gör så ont i magen jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan zacce bara ringa nu och säga att han slutat
så jag får gå ut, gå ner på stan och köpa cigg och öl. jag vill jag vill jag vill
det ilar i magen. jag vet inte vad jag ska ta mig itll
jag vill bort härifrån
jag vill bli full
Jag tänker inte må dåligt
inte nu. nej. jag vill inte
jag skiter i det här nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0