Insikt?

Jag läste just sjukt gamla dagboksinlägg på helgon.
Varför mådde jag typ ännu sämre förra vintern? När jag var nykär?
Varför var jag en emotionell bergodalbana? Ena dagen skrev jag ungefär: "Åh, johan är det bästa som finns etcetc."
Nästa dag citerade jag någonting om "I could think of a thousand ways of leaving you etc"
Och sen samma hela tiden. Nästan. Förra vintern.
Det är stört. Helt sjukt. Jag förstår inte.
Skolan tynger ner mig och din existens tynger ner mig fast den inte borde det.
Men på något sätt väcker det fortfarande minnen och då känner jag mig rätt värdelös.
Men det går framåt. jaja, det går framåt.
jag är på konstigt humör. Allt är bara helt sjukt. Under ett år har så mycket förändrats.
Det känns nästan som att min världsbild är helt förändrad.
Jag vet inte vad jag pratar om.
fyra timmars sömn igår natt, tre i natt. Jag behöver sova.
piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0