here we go again

Och nu är det torsdag igen. Jag började halv ett. Skönisköni. Hade geografi och tyska. Kul att vi är typ 7 personer
i tyskagruppen. partypartäy. Jag är helt slut. Jag vill sova.
  För övrigt är allting ganska tomt och jag ångrar att jag inte tog tag i saker tidigare. Jag gör alltid sådär. Saker har alltid en tendens att rinna ut i sanden. Men jaja, det går fler tåg. Eller nåt. kliché

Idag fick jag även bevis på att jag har kalciumbrist, som läkaren sa. Jag har inte känt några symtom av det förrän jag läste vilka vanliga som finns. Det är tydligen vanligt med sömnsvårigheter, muskelkramper och depression. SCORE! alla rätt. Men mjölk är äckligt. Sådetså

Nu har jag inget mer. Det finns inte så mycket.
Jag hoppas att det blir någon form av fest, park eller utgång imorgon, annars kreverar jag.

tjipptjopp

www.mjolkframjandet.se
didddidiididididididididid



image3

Kommentarer
Postat av: matilda

oh vilken otroligt fin bild!!

2007-09-02 @ 22:50:11
Postat av: Mathilda

åh fin, vill ha dina ögon!

2007-09-03 @ 21:15:34
URL: http://glassilass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0