gärna en hjärna?

Jag blev full till slut. Igår alltså. Det var kul.
Idag är alting lite mindre kul. Jag har städat hela lägenheten och vill mest
bara dö. Den här bakfyllan dödar mig, verkligen långsamt men säkert.
Det är fredag och det betyder fest vilket betyder att jag inte kan vara bakis.
Jag måste skärpa till mig.
 
Jag orkar inte skriva någonting mer för mina ögon flackar och det är korsdrag
och jag undrar varför just du trodde på mig. Och varför just du är så fin.
Jag tycker om dig fast jag hatar dig och det sliter i mig och ingen undrar varför
och jag säger att jag gillar dig men ingen förstår för det är så komplicerat
och förutsägbart och ingen vill veta av oss för nu flyger vi till det där fantasilandet
som vi brukar prata om när vi ser på tv.
sommaren springer iväg och vi sitter kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0