fylla goes bakfylla

Igår började jag dagen med att fika med astan och sedan åka hem för att äta mat. Efter det åkte jag hem till florens och chillade. Cissi fyllde år igår så hon skulle supa i stadsparken, jag och florens kände oss uttråkade av tv:n och begav oss mot stan. När vi kom till willys insåg florens att hon glömt sitt ciggpaket hemma och allt blev genast jobbigt eftersom att jag bara hade två kvar. När vi hade stått och velat ett tag bestämde vi oss för att åka hem till florens igen och kolla på tv för att inse att vår kväll ändå var misslyckad. Florens dricker ju inte folköl och systembolagets öppettider kan dö. Men som från ingenstans så kom skopsen och var pepp och erbjöd oss att köpa 1½ liter vin av honom för 30 spänn. Vem bangar? Så vi åkte mot stan igen. Väl där var vi bara tvungna att åka förbi stadsis för att hälsa på saidis som har varit i Iran i typ hundra år. Då hände det som inte får hända. Florens mongokedja hoppade av och vi stod i hundra år och försökte fixa den tills vi insåg att det var ett hopplöst fall (doktorn grät). Vi blev opepp och funderade på om vi skulle åka hem eller åka till skopsen som vi var ungefär 30 minuter försenade till. Till slut bestämde vi oss för att åka dit iallafall och thomas och skopsen mötte oss i hum-c. Sen drack vi vin för fulla muggar och sen blev jag full.
POWER!
hälsade på födelsedagsbarnet och numera 18-åringen mirja på Avec ett tag. Och sedan åkte vi hem till skopsen i flogsta. Där blev jag kvar hela natten och nu är jag helt sjukt trött.

Nu ska jag äta soppa.
puzz!


Kommentarer
Postat av: aida

hhahahahaha det va så komiskt! :D

2007-08-20 @ 16:54:09
Postat av: heh aida

när kedjan hoppa av alltså

2007-08-20 @ 16:54:29
Postat av: SAIDs

GUD va jobbigt att man måste fylla i koden hela tiden!

2007-08-20 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0